utorok 1. mája 2012

ORIGINAL tričko

Už dlhší čas som nemala čo na práci , až  kým som nenašla na tomto blogu skvelý nápad. 


Potrebujeme :  
              farbu na textil                         tričko                     lepiacu pásku            nožnice 











1. Na papier s nakreslíme alebo vytlačíme text (prípadne obrázok ) , ktorý bude na tričku . Ja som si vybrala text ONLY GOD CAN JUDGE ME , čo v preklade znamená LEN BOH MA MOŽE SÚDIŤ . 


2. Písmená si vystrihneme ... Vezmeme lepiacu pásku a polepíme jeden na druhý . Priložíme naň písmenká a vystrihneme . 




3. Písmená z lepiacej pásky prilepíme na tričko . 


 4. Teraz už len budeme robiť odtlačky ruky na tričko ..

5. Keď bude už tričko takmer celé opackané , odlepíme písmenká . 
      Tadá a tričko je hotové :)


Fantázii sa medze nekladú , preto si na tričko môžete nakresliť akékoľvek vzory. Ak sa vám bude zdať tričku ešte niečo chýba , môžete si ho dozdobiť aj nejakou čipkou . 
Zvätšiť fotografiu - Čipka na nechty - S hnedá 6





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára